2010. május 13., csütörtök

Borús csütörtök

Jelentem alásan egyre jobban viselkedik a derekam. Már kicsit enyhült a fájdalom, így lasan kiegyenesedni is fogok tudni.
Sajnos Herbalife-os kísérleteim dugába dőlni látszanak. Bevallom nekem is az hiányzik, hogy rágjak. Az evés cselekedete és minden öröme. Tisztára tudathasadt állapot, mert egyébként meg tudom, hogy ha komolyan venném, akkor már régen hatott volna, és ez alatt az egy hét alatt akár 1-2 kg is lement volna. Az ember azt hinné, hogy kis súlyfeleslegtől egyszerűbb megválni, mint a nagyobbtól. De be kell lássam ez nem igaz. Az első négy kiló annyira "könnyen" lement, és most meg csak "ácsorgok" egyhelyben.
Reggelire a szokásos tejeskávé, fél shake és 1 körte volt. Ebédre megettem a maradék két csípős csirkeszárnyat, majd utána kb fél kg epret tejföllel nyakonöntve.
Este amint hazaértem ugrottam is az ágyba, hogy kíméljem a derekamat. Aztán rá-rá jártam a hűtőre, és csipegettem a maradék pogácsa tésztáját. Végül (lehet, hogy ezt már nem kellett volna) megint fél kg eper jött tejföllel. Csaba tisztára elhűlt tőlem, hogy honnan vettem ezt a hülyeséget, hogy az epret tejföllel egyem, milyen gáz... Hiába unszoltam, hogy kóstolja meg, mert hihetetlen finom.... Ja és ittam egy pohár citromos sört is!

Amúgy ha lesz egy kicsit több időm, akkor megosztom veletek egy honlapról tapasztaltakat. Nemrég fedeztem fel, nagyon tetszik. Norbi módszereire épülve fogyott le az írója, és nagyon sok receptje is van, így érdekes lehet minden fogyizónak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése