2010. április 21., szerda

50-70%-ig

Vészes fogynak a %alékok. Hogy miért is? A kardinális pont az étkezés!!! Tegnap még csak-csak rendben mentek a dolgok, de ma már jócskán bűnöztem.
Kedden ugyanis körtével kezdtem a napot, nameg a szokásos kávém. Ebédre paradicsomos krumplifőzeléket vittem, majd a maradék kekszeimet ettem meg. Délután Ági barátnőmmel találkoztam, csak 8 felé értem haza, és emlékeim szerint megint pár harapás kolbász, és néhány szelet párizsi volt a vacsi, aztán felpattantam a biciklimre, és egy óra tekerés jött.

Ma már nem bírtam megállni reggel, hogy ne vegyek egy kakaós csigát. Mit tegyek: kilépek a metrókocsiból és szemben találom magam egy pékkel, ahol minden pékáru isteni puha és friss, nemutolsó sorban, finom. Leszámítva, hogy ma találtam benne egy ecsetszálat! Legalábbis szeretném hinni, hogy az volt, és nem valami állatnak az alkatrésze. Hiába a csiga bosszúja. Szóval jött a csiga. Ebédre teljes kiőrlésű graham zsemlét ettem, és lecsót. Anyu főzte, reggel csak előkaptam a mélyhűtőből. A változatosság kedvéért ebben egy hajszálat találtam...:( Hiába ez egy ilyen nap.
Ebéd után felbontottam a nőnapra kapott csokimat, és 5-6 kockát ettem belőle. És ugye egész nap a tökmag. Esküszöm, ha elfogy a zacskó nem veszek többet!!!
Hazaérve Csaba úgy döntött, hogy menjünk le a közértbe, amiből az lett, hogy elsétáltunk az Auchanig, meg vissza. Ez 1 órás táv összesen. Hazaérve felpattantam a bicajra, közben a felvett műsoraimat néztem a TV-ben. Mivel a 60 perc tekerésnél nem ért véget a film, hát tekertem tovább. Ugyanis, ha megállok, akkor fázom, hiszen leizzadtam, és nem tudom megnézni a film végét. :( Szóval végül 75 percnél álltam meg. :)

Azért, ha mindent összevetünk, nem is volt olyan rossz ez a két nap. :)

ui.: azt kihagytam, hogy ma hazaérve palacsintára vágytam. Így teljes kiőrlésű tk lisztből készítettem párat. Tragikus íze van. Olyan volt, mintha minden egyes atomja külön lett volna. Lehet, hogy kellett volna várjak egy kicsit, míg a liszt felszívja jobban a nedvességet? Ki tudja. Ami a tölteléket illeti jó kis kalóriadús cukrozott kakaó és nutella volt. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése