2010. április 28., szerda

Kutyafuttában

Ma van a vizsga napja, de hogy levezessem a feszkót, és hogy 8-ig teljen valahogy az idő, így írok pár sort.
Először is azzal kezdeném, hogy a keddi reggelim banán és körte volt (megint). Ebédre a maradék rizibizi és fasírt volt, illetve a kolléganőm meglepett egy óriás rudival. :) Délután úgy rámtört az álmosság, hogy vettem egy light kólát, de nem esett jól. Mondjuk a hatása megvolt: pár órás frissességet nyertem. Este kb. 8-ra értem haza, és most először nem bicikliztem. Csaba meccset nézett a TV-ben, én meg számítógépeztem. Idegileg is kivoltam a mai vizsga miatt, és a foci sem igen érdekelt. Vacsora gyanánt amúgy üres kifőtt tésztát ettem, majd egy zacsi almachipset rágtam el a gép előtt.

Most meg itt ülök a munkahelyemen, és teljesen frusztrált vagyok. Már hajnali 5-kor nem bírtam aludni. Mindig hallgatom reggel, hogy kintről mennyi autót hallok, hány madár csiripel - így próbálván megállapítani, hogy hány óra. De most még Csaba is hortyogott mellé, és hiába bökdöstem a drágámat, valahogy nem akart elhallgatni, így 6:05-kor már a megállóban álltam, és vártam a buszt. Hiába, mindig is vizsgadrukkos voltam, nem változom úgy látszik. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése