2010. április 18., vasárnap

Megkezdődött az edzés

Tegnap kiszállították a szobabiciklimet. Bevallom, nagyon izgultam, hogy biztosan jól átgondoltam-e az egészet (Csaba is elég szkepti volt). Aztán még késtek is a jóemberek.... De végül megérkeztek a monstrummal... Mert hát ugye nem egy kis darab köszönhetően a háttámlás kiszerelésnek. Csaba rögtön ráültetett volna - próbál lelkesedni, mert rászóltam, hogy ne húzza le az energiáimat -, de bevallom egy délutáni szunya jobban esett helyette. Aztán felkeltem, ebédeltem, és kis szünet után úgy döntöttem, hogy itt az idő, pattanjunk fel.

Kb. 10 perc alatt megtettem azt a távolságot, amit gyalogolni szoktam hazafelé. Aztán a 20. percnél már legszívesebben le is szálltam volna... Uncsi volt asszem. Végül a 30. percnél úgy döntöttem, hogy amíg a sorozat tart a TV-ben, addig tekerek. Aztán mikor a 40. perc magasságában véget ért a film már nagyon lelkes voltam, és úgy gondoltam, hogy a 60 perc nincs olyan megfoghatatlan távlatban, így az lett a cél. Végül 61 perc és kb. 600 elégetett kalória után álltam meg. Csaba persze cukkolt, hogy ha már elbicikliztem valahova, jó lenne ha haza is jönnék, de úgy voltam vele, hogy elsőre ennyi elég is volt. Amikor leszálltam a gépről nem igen éreztem a talajt magam alatt: zsibbadt a fenekem, és olyan érzés volt, mint mikor egész nap csónakban ültél, és most szilárd talaj van a lábad alatt.


Az az igazság, hogy húsvét előtt, mikor 69, 7 kg-ot mutatott a mérleg nagyon megörültem, de aztán ugye jött az azóta eltelt idő, és újra jöttek a szénhidrát rohamok. Szóval Zsó! A kommentben feltett kérdésedre csak annyit: a válaszon még dolgozom. Nálam az volt a tuti, ha jó pár napig, mondjuk egy hétig, tényleg visszafogtam a szénhidrát fogyasztást. És utána megszűntek a rohamok. Gondolom a vércukrom is rendeződött. És nem szabad, ismétlem NEM SZABAD elgyengülni, mert akkor újra kezdődik!!!!

Enikő! Azért jó látni, hogy másnak is sikerült kedvet csinálnom a fogyáshoz. 37 kg mínusz? Az aztán már szép súlyvesztés, hatalmas eredmény!!! De igen, sajnos az ember nem lankadhat, mert a kilók ahogy le, úgy vissza is tudnak jönni. Nem tudom, hogy milyen módszerrel sikerült azt a nagy súlyt leadnod, de ezek szerint van benned kitartás, és erő a kitűzött célok eléréséhez. Úgyhogy csak azt tudom kívánni, hogy most is járj magabiztosan a kitűzött célod irányába, és menni fog!

Ami engem illet, most megint új erőt kaptam. Egyrészt nagyon bízok a bicikli segítő hatásában, és szinte már látom, ahogy beleugrok - és nem belegyömöszölöm magam - a régi ruháimba. Másrészt hétfőtől - tudom-tudom mindig hétfőtől - az a tervem, hogy reggelire gyümölcsöt fogok enni. Ebéd valami teljesen normális, és vacsorára a Herbalife turmixomról fújom le a port. Egy hét után meglátjuk az eredményt.

És íme a mérleg nyelve, amire ma óvatosan felléptem, és hála Istennek nagyon kegyes volt hozzám. Elnézte még az elmúlt két hét bűneit is. Azért egy simogatást megérdemelt.


Szóval kedves fogyizók, diétázók, életmód váltók! Hajrá, folytassuk közösen, hiszen ilyen bájos napsütés mellett minden lehetséges!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése