2010. április 19., hétfő

90%-os siker

Az első napom 90%-os sikerrel zártam. Reggelire ettem két körtét.
Mostanában az a rossz szokás terjed a munkahelyen, hogy szotyizunk, vagy tökmagot rágcsálunk naphosszat. Mivel a kór engem is elért, ezért tegnap délelőtt tökmagoztam magam is. Aztán ebédre bakonyi csirkepörit ettem kiflivel, mivel az előző nap főzött barna rizsem az enyészeté lett, lévén nagy biciklizés közepette odaégettem. :( Mondjuk, ami nem volt odaégve, azt Csaba azért megette. :)
Ebéd után a piros pöttyösnek megjelent új termékét kóstoltam meg, nameg a vasárnap sütött cookiesból ettem kettőt. Full tele voltam.
Délután hazafelé olyan fáradt voltam, hogy 5-kor hazaérve le is dőltem aludni. Sikerült is pihennem 3/4 órát. Így, új erővel kezdtem tekerni, és megint megtettem az egy órás távomat. Furi, nem lett izgalmasabb a biciklizés, a TV is csak enyhít rajta. Az első harminc perc elég gáz. Tegnap kicsit fájt a térdem a gépen, lehet, hogy állítanom kéne rajta valamit? Majd ma megpróbáljuk.
Bicajozás után a triatlon jegyében úsztam egyet a kádban, végül amíg a másnapi ebédhez főtt a krumpli megittam a shakemet, haraptam kettőt a csípős kolbászból, és ettem egy Norbi pudingot. Na nem azért mert éhes voltam, csak egyszerűen a rágás örömére. Hát ez hozta a mínusz 10%-os eredményt az összképből. Ez ahhoz képest mindenképp siker, hogy hazaérve nem gondoltam, hogy nem fogom a hűtőt két kézzel a számba nyomni csak úgy heccből. És végülis megállttam, vagyis a tekerés után már nem volt kedvem hozzá.

Miután jól megvacsoráztam megfőztem a krumplifőzeléket mára, amiből nagy örömömre a Csaba még este bevágott egy jókora adagot (nem szeretei a krumplifőzeléket ugyanis).

1 megjegyzés:

  1. szia, gratula a 90%-hoz, és jó, hogy legalább ott a szobabicikli, ha szem előtt van, ösztönöz és otthon vagy, kényelmesebb, nekem még külön meló volt rávennem magam, hogy terembe menjek, hol ezért hol azért halasztottam, aztán megszakadt a terhesség miatt és most a szoptatás... szóval mindig volt valami, de megelégeltem, én is megpróbálom csökkenteni a súlyom, de a pici miatt nem kezdhetek fogyózni de egy diétát muszály kipróbálnom. Majd követlek téged, remélem összejön nekem is.:)

    VálaszTörlés