2010. április 15., csütörtök

Újratöltve

Nagy már az izgalom bennem, hiszen szerdán leadtam a rendelés a szobabiciklire!!! Szombaton szállítják. Nem ezt a típust rendeltem először, mert a praktikumra is próbáltam gondolni mikor kregéltem, hanem egy méreteiben kisebbet. De sajnos az már nem volt kiadható. :(
Így hosszas gondolkozás után két típus közül választva emellett döntöttem.


Az az igazság, hogy edzőteremben bicajoztam már, de valjuk be, halál uncsi nézegetni közben a falat, vagy a szemben lévő csatakosan izzadó titánt. Abban bízom, hogy otthon a TV előtt, de azért az edzésre koncentrálva egészen más lesz. Hiszen futópadon is sétáltam már sokat, de azért nem egyenértékű azzal, mikor a verőfényes tavaszi napsütésben kis házak között csalingázva sétálgatunk.

Tegnap volt egy beszélgetésem a bátyámmal, aki a paleolit étrendet kezdte követni idén. Szinte hittérítő módon meg akart győzni annak profizmusáról, mondtam is, hogy vegyen vissza. :) Persze, tetszik az elképzelés, nem is áll messze tőlem, de abban meg tudtunk egyezni a bátyámmal, hogy dolgozó embernek, főleg úgy, hogy hagyományosan étkezők is vannak a családban nem csak hogy kihívás az életmódváltás, de már szinte lehetetlen. Ha valaki főzne rám, és reggel úgy indítana útnak, hogy reggelit, ebédet és uzsonnát pakol, akkor biztosan megvalósítható lenne a dolog. De sajnos 8 órás beosztottként dolgozom, így se nincs bejárónőm, se nincs szakácsom, vagy házi ditetikusom.

Ugye Norbiról már tudjuk, hogy megfizethetetlen. Úgyhogy szegény ember vízzel főz alapon magamra hagyatkozhatok csak. Azt már beláttam, hogy sport nélkül nem sok értelme van bárminek is. Hát akkor marad a sport, a mértékletes étkezés, és a NEM VACSORÁZUNK. Szerintem ez nagyon fontos, hogy este már ne üljünk neki karéj kenyereket majszolni szalonkával. Estére maradjon a gyümölcs, vagy zöldségsaláta. Ez persze nekem is gondot okoz. Hiszen annyit mondtam már, hogy akkor jön meg az étvágy, mikor este békében megül az ember. Nameg Csaba kétszer is vacsorázik időnként, hát van ám kihívás ezt végignézni....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése