2010. január 30., szombat

10. nap

Ma találkoztam Norbival személyesen. Bevallom, arcra fiatalabbnak gondoltam, de a testalkata az eddig kialakított képnek felelt meg. Tartott egy előadást az Update módszerről, lehetett tőle kérdezni, és dedikálta a könyvét (bármelyiket). Szimpatikus volt. Ez az egész a Biovital Egészségközpont szervezésében volt, és része volt egy személyes állapotfelmérés is. Persze nem tartottak kövérnek, de igazából a jelenlevő 12 emberből igazán túlsúlyosnak 3 ember volt mondható. Az egészségügyi eredményeim amúgy jók, így azzal nincs gond. Egy dietetikussal is beszélgethettünk, aki majd fog küldeni egy személyes étkezési programot e-mailon.
Norbi elmondta, hogy egy vele született szívbetegség miatt nem terhelheti meg magát egy éve, és nézzünk rá, mégsem hízott el (még a kockás hasát is megmutatta). És tényleg. Így lehet, hogy nem fogom magam egyelőre frusztrálni a tornával, előbb inkább fogyni akarok, és hozzászokni egy új életvitelhez. Na ez a második lesz a legnehezebb. Norbi is elmondta, hogy a diétázók 90%-a hízik újra meg (ez borzasztó statisztika), míg az Update-val állítólag csak 50%. A cél, hogy naponta többször együnk keveset, és válogassuk meg, hogy mit. Például (egy másik statisztika szerint) az 1900-as évek elején az emberek 1 kg/év/fő cukrot fogyasztottak, míg ma csak a boltban a polcról leemelt cukor mennyisége 34 kg/év/fő, és akkor hol van még az ételek és italok által tartalmazott mennyiség. Ha ezt is hozzáadjuk, egy 100 közeli kg/év adat jön ki.

Amúgy reggelire vittem magammal egy sonkás szendvicset (már le sem írom, hogy milyen kenyérből), megkínáltak minket almával, és teával. A végére már kezdtem piszok éhes lenni, így alig vártam, hogy 3-kor megrohamozzam az Update pékséget, és egyek valami finomat. Hazaérve megettem a pékségben vett maradékot, és este színházba menet ittam egy forró teát a Mekiben. Bevallom, egy forró csoki jobban esett volna, de bele sem mertem gondolni, hogy mennyi cukor lehet benne. A színház közben elég éhes voltam, de kibírtam, hogy már ne egyek semmit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése