2010. január 27., szerda

7. nap

Ma reggel nemigen voltam éhes, így a szokásos tejeskávém után csak egy banánt ettem. 11-re megint a fogorvoshoz voltam hivatalos, így amire az ebédhez értem már 1 óra volt. Ebédre egy maradék csirkepöri combit ettem savanyúval, majd 2 Norbi meggyes rácsost.
Otthon vacsorára mexikói zöldségkeveréket ettem és mellé két csípős csirkeszárnyat. Nem, nem én készítettem a szárnyakat, ez az elősütött, mélyhűtött változat.Aztán ettem egy almát, hogy elnyomjam az édesség utáni vágyamat. Ami persze nem ment teljesen, így csak bejátszott még egy pohár kakaó estére.

Amúgy eseménytelen nap volt, és mivel a fogdoki új gézlapot tett a fogam helyére, így újra mindennek erőteljesen ugyanolyan íze volt.

Napi folyadék kb. másfél liter.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése