2010. január 31., vasárnap

11. nap, egy kis bűnözés

Fontos dolog ám, hogy ma bűnöztem. Az úúúúúúgy volt... Na szóval, reggel 1/2 7-kor keltem, és gyorsan főztem a családnak egy palóc levest, és pörköltet. A leves most nem szárnyasból készült, de én úgy gondolom, hogy a jó sok zöldség, és lé mennyisége azért jót tesz. Szóval, reggelire ettem egy szelet kenyeret sonkával, paradicsommal, és egy vékony szelet camamberttel. A rántott camambertet szeretem, de így natúr továbbra sem kedvenc. Aztán Ági barátnőmmel elmentünk az esküvő kiállításra, és mivel 3-kor jöttünk csak el, így hozott nekem egy csokis croissantot, amit megettem.


Mikor 4-kor hazaértem ettem a palóc levesből, ami szerintem fergetegesen sikerült. Este ettem még egy almát, de mivel rám jött az ESTIBETEGSÉG így valamit ki kellett még találni. Végül főzetem magamnak két bögre kakaót keserű kakaóból és édesítőszerrel, és megettem hozzá Norbi maradék ropiját. Igaz Norbi azt mondta, hogy bár 1-eseket egész nap lehet ennik, azért este már ne zabáljunk, de ha egyszer szenvedek a rágcsálási vágytól... akkor inkább még mindig ezt, nem?

Sajnos ma nem sokat ittam, de majd holnap igyekszem bepótolni.

1 megjegyzés:

  1. Szia Göndi :)
    Ez az estibetegség nekem is nagyon ismerős :((
    Még nem olvastam végig az összes bejegyzést, de remélem, hogy találok rá valami megoldást.. Mert önuralmam nem nagyon szokott lenni :((

    VálaszTörlés