2010. január 23., szombat

2. nap

Reggel ráálltam az otthoni mérlegre. Ez CSAK 73,7 kg-ot mutatott, így megint a Norbi-pékségben kezdtem. Ettem egy pizzás csigát és egy fahéjas csigát. Utána ittam egy 3 in1 kávét.

Ebédre Norbi kakaós csigát ettem és egy banánt. Idáig 1 liter folyadékon voltam túl.

A gyomrom jó, de a döbbenet nem apadt. Ez nagyon gáz. Én, aki mindig hangoztatom, hogy csak akarni kell, nemigaz, ha valaki akarja, akkor nem megy. Jah. Nem is olyan könnyű akarni sem. Meg azt is szoktam mondani, hogy 2-3 kg-nál kell észbe kapni, nem 10-20 kg-nál. De én befogtam a szemem, és ettem bele a világba. Azt tessék. Most 5 év átlaga 11 kg. Persze közben volt némi ingadozás, de akkor kezdtem csúszni a lejtőn. Igaz, ami igaz, ebbe belejátszott az is, hogy előtte nem tudtam főzni, és így nem is főztem. Most imádok főzni, és imádom meg is enni amit készítek. Ez van.

AKARNI, AKARNI, AKARNI.

GYŐZNI FOGUNK.

Délután fogorvoshoz mentem. A legjobb diétás módszer, ha nem tudsz enni. :)

A fogdoki most Önmagát felülmúlva 3/4 óra alatt kikapta a bölcsesség fogamat. Ez volt a harmadik bölcsességfogam, és ez sikerült eddig a legrövidebb idő alatt. Az első gyökere összenőtt a csonttal. Eredmény: arcüreg gyulladás.
A második csak szimplán feküdt. Két és fél órát ültem a székben.
Ez most mindennel együtt is csak 1 óra volt. Amire végzünk az összessel, addigra én is és a doki is profik leszünk.

Fogdoki után megettem itthon 4 szelet Norbi kenyeret Prágai sonkával. Csaba szerint megérdemeltem, hogy Prágait vegyünk, olyan hős voltam a dokinál.

Előre szólok, hogy nem vagyok Norbi függő, de úgy döntöttem, hogy valahogy el kell kezdeni. És nem biztos, hogy elsőre rögtön a megvonás a cél. Attól csak kiéheztetem a szervezetem, aztán majd nézek a 4-5. napon, hogy fagyasztva falom fel a mélyhűtő tartalmát.

A délutáni folyadékmennyiségem este teával küzdöttem le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése