2010. január 24., vasárnap

4. nap

Ma perverz módon megint mérlegre álltam. Kár volt. Újra az eredeti súlyomnál vagyok. Hát, ezért nem kell napi szinten a mérlegen táncolni.
Reggelire dzsemes N. kenyeret ettem, nagyon finom volt. Napközben elrágcsáltam egy doboz N. sütit, így nemis igen voltam éhes.
Este ettem egy adag Norbi tésztát túróval és tejföllel. Azaz túrós tésztát. Mivel laktózérzékeny vagyok, így nem válogathattam a zsírszegény túrók között, csak ez van. Bevallom eredetileg a túrós tésztát szalonnával, és cukorral szeretem. Most lemondtam a szalonnáról, de a cukorról nem tudtam. Hiába, nem megy minden azonnal.

Amúgy képtelen vagyok elhinni, hogy el lehet valaha is felejteni egy jó kis körömpörkölt, vagy pacal illatát, egy frissen sült kenyér ízét, mely zsírral van megkenve, vagy egy szalonnasütés idilljét. Azaz nem volt rossz a N. tészta és kenyér, de köze nincs a hagyományoshoz. Talán jobb lenne a saját gyerekeinket megfosztani az "eredeti" élményétől, mert aki egyszer megkóstolja, szerintem a rabja lesz.

Folyadéknak ma, egy üveg Jana vizet és fél liter teát ittam. Érdekes, mert a Jana vizre rá van írva, hogy light, csak tudnám, hogy mitől, mert a víz után cukor van benne a legtöbb....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése