2010. január 28., csütörtök

8. nap

Gyanúsan egyszerűen telnek a napok. Nem mondom esténként azért többször kimegyek a hűtőhöz, és megnézem, hogy mit is tudnék rágni, de eddig valahogy nagyon jól bírtam. Ez most vagy annak az eredménye, hogy tényleg ilyen egyszerű egy fogyókúra, vagy ...??? Reméljük erről van szó.
Nem érzem, hogy fogytam volna, de remélem azért csak van valami hatása annak, hogy teljes kiőrlésű, vagy gyorsan felszívódó szénhidrátokat ettem, krumpli vagy rizs helyett a zöldségeket részesítettem előnyben. Bár az emésztésemen ez nem látszik, de reméljük a mérlegelés csak hoz valami negatív (hi-hi) eltérést.

Amúgy ma reggelire a szokásos tejeskávém mellé Norbi kalácsot ettem hagyományos lekvárral. Mivel 11-kor farkas éhes voltam, így megettem egy narancsot. Ebédre a tegnapi vacsorám folytatva mexikói zöldségkeveréket ettem csípős csirkeszárnnyal. Ma sem volt kevésbé finomabb, mint tegnap.


Mivel ma 6-ig dolgoztam, így 4 órakkor megettem a maradék kalácsot lekvárral. Munka után masszíroztatni mentem. A közeli szalonban most 50%-os akció volt, így kihasználtam. Helyes kis fiúka fogadott, nagyon diszkrét volt, azt sem tudta, hogy hol takargassa az embert, de igazából a technikájától nem voltam oda. Jó volt amit csinált, de én azt szeretem, ha mint az úthenger úgy masszíroz valaki. Hogy érezzem, hogy csinál valamit. Előtte kitöltetett egy kérdőívet, hogy hol fáj, milyen munkát végzek... stb. Mikor szóban átbeszéltük rá kellett jönnöm, hogy az anatómiáról szerintem fogalma nincs azon túl, hogy tudja hogy hol a kezem meg a lábam. És amit már több masszőrnél megfigyeltem, az az, hogy van egy koreográfiájuk, és hiába találnak valami csomót, görcsöt vagy egyebet, mennek tovább, mert köt a táncrend. Szóval hozzá sem megyek többet.
Hazaérve este már csak egy Norbi joghurtot ettem, de annak is a fele véletlen kiborult. Bár én is elég kiborult állapotban voltam egy telefonbeszélgetés kapcsán.
Napi folyadék másfél, talán 2 liter.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése