2010. január 23., szombat

3. nap

Egész jól voltam éjszaka. Ugyan a derekam szokás szerint fájt, és nem tudtam a jobb oldalamra feküdni a fogam miatt, de azért aludtam is. Persze az arcom feldagadt rendesen, de ez az előzőkhöz képes pite. Huh! Itt egy magyar hasonlat:... pite. Azaz könnyű, semmit sem tesz. Csodálkozunk, hogy hízunk? Még a hasonlatainkban is kaják vannak!!


A reggelim megint Norbi kenyér volt (héj nélkül - mert nem tudom elrágni) sonkával. Sajnos még nem ehetek zöldséget és gyümölcsöt a tegnapi műtét miatt. Kis kockákra vágva bírtam a számba rakni, ugyanis alig bírom kinyitni, harapni pedig egyáltalán nem tudok. De ez már nem lep meg: rutinos bölcsesség fog krízis megoldó vagyok. Így van itthon két üveg bébiétel is, mert legutóbb rágni sem tudtam 2 napig, és a mokkáskanál volt a legnagyobb, ami belefért a számba.


10:12
Túl vagyok egy liter teán. Elhatároztam, hogy májat fogok dinsztelni ebédre, tejföllel összekeverem, és ízesítem. Csabának lehet, hogy tésztát főzök mellé, én meg párolt zöldséggel eszem majd. Ki kell találnom olyan kajákat, ami egy férfiembernek és egy diétázónak is megfelel. Talán ez lesz az egyik legnehezebb dolog. Persze Csaba ha kell, elvan meleg kaja nélkül - és én is -, de azért mert én diétázom nem kárhoztathatom őt is koplalásra.


Ja! Reggel ébredés, és a napi rutin elvégzése után mérlegre álltam, és 73,1 kg voltam. Tudom, nem kell túlzásba esni a napi méredzkedés terén, de ma valahogy szükségét éreztem. Szerintem amúgy is szombat lesz a mérlegelés napja, mert akkor nem kell kapkodni a munkába, nyugodtan jut idő mindenre. Azt is tudom, hogy az ember súlya napi szinten változik 1-1 kilóg plusszban és mínuszban, de azért a 60 dkg mínusz jót tett a lelkemnek.


Az ebéd végül valóban a máj volt, de én végül csemege uborkát ettem mellé, és Norbi kenyérrel tunkoltam. Egész finom volt. A maradékot elviszem majd hétfőn a munkahelyemre, és az lesz az ebédem. Amúgy ebéd utáni édesség gyanánt egy gyümölcs joghurtot kanalaztam, mikoris rájöttem, hogy a műtét miatt még nem szabadna tejterméket ennem. Így fél doboznyit félretettem, és este kanalaztam el.

Nap közben megettem még egy zacsi Norbi sajtos tallért, mert valahogy azt a vágyamat a legnehezebb leküzdenem, hogy ha csak úgy ücsörgök, akkor ne majszoljak semmit. És legtöbbször sós dolgokra vágyok. Ezt majd meg kéne kérdezni egy orvostól, hogy miért a sós dolgokra vágyom annyira, miközben nem igen szeretek inni. Annyira a sósat szeretem, hogy képes vagyok a tenyerembe önteni egy kis sót, és felenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése