2010. január 25., hétfő

5. nap

Hétfő reggel, munkanap. Persze, hogy Norbi pékség. Persze ez így hosszútávon nem működik, mert irtó drága mulatság. De most még 3 kókuszos csigával kezdtem a napot. Kettőt akartam venni, de mindig amikor meglátom a méreteit úgy döntök, hogy legyen három. Aztán persze tömör a cucc, és rájövök később, hogy a kettő is elég lett volna.

11-re fogorvoshoz mentem. Persze szokás szerint késett a doki, így 12-kor kerültem sorra. Valami gézlapot tuszkolt az inyembe, ami át volt itatva valami barna löttyel. Isteni íze van. Egész nap ezt éreztem. Így az ebédem, ami a szombati máj volt, is ilyen ízt kapott. Mesés.

Mai folyadékmennyiségem: 1 liter 100%-os narancslé, és kb. fél liter egyéb folyadék.

Vacsorára ma a túrós tésztám másik felét ettem meg. Persze cukorral. :(

Eszembe jutott, hogy tornázni is kéne. De én utálok tornázni. Vagyis nem találtam meg még azt a mozgásformát, ami tetszene is. Engem nem dob fel, hogy csatakosan küzdök a saját izmaimmal egy edzés közben. Más kellemesen elfárad, én hulla leszek, és éhes. Azért majd ki kell találni valamit, csak a fogam helye gyógyuljon, mert egyelőre még "mozgásérzékeny.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése