2010. január 29., péntek

9. nap mérlegelés

Ma reggel nem bírtam magammal, és mérlegre álltam. Izgatottan vártam, hogy mit fog mutatni. És hallelúja! 71,6 kg volt az eredmény. ÓÓÓ! Hogy én milyen büszke voltam. Vártam, hogy elérjen a hatás: 2 kg-al kevesebb vagyok. Vártam, hogy most majd érzek valamit: könnyebben jön rám a ruha, kisebb a fenekem, de semmi. Nem akarom lekicsinyelni az eredményt, de semmit nem éreztem. Leginkább csak azt, hogy azért milyen jó lenne a metróról leszállva egy hagyományos kakaós csigával kezdeni a napot.

Ehelyett készítettem magamnak két szendvicset Norbi kenyérből és sonkából, mellécsaptam két paradicsomot és dolgozni mentem. Az első szendvicset megettem reggelire, a másodikat ebédre. Ebéd után egy ivójoghurtot ittam. Délután 3-kor ettem három tükörtojást és egy csemegeubit, este bevágtam kb. két almát, és véget ért a nap. De azért nagyon szívesen állnék neki egy szelet zsíros kenyérnek. Nem vagyok éhes, még csak azt sem mondanám, hogy remegek a kajáért, de jó lenne betolni a friss puha fehér kenyeret.

Holnap megyek, és meghallgatok egy előadást Norbitól, meg egy orvos csapatról az egészséges táplálkozás témakörében, és talán újult erőre kapok. Norbitól sokat várok, szerintem nagyon jó szónok lehet, és élőben a lendülete is átjön majd. Gondolom majd rá akarnak dumálni, hogy sportolni kell. Igazuk is lesz, de én úúúúúúúúgy utálom.

Napi folyadék: 1,5 liter.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése