2010. január 26., kedd

6. nap

Először is kedvcsinálónak két fotó. Az első az a bizonyos máj, amit Norbi kenyérrel, és uborkával körítve lehet enni kétpofára. Isteni finom és szaftos.

A második pedig a túrós csusza, amiről itt még lehagytam a cukrot. A tészta a Norbi féle Update tészta.


A piacon azóta beszereztem teljes kiörlésű tönköly tésztát (extra, hogy még BIO is). Ára 290,- Ft. Anyagilag ugyanis Norbi termékeit nem lehet bírni. Az ő tésztája tán negyed kilós és közel 800,- Ft. Nem kétlem, hogy piszok egészséges, de előbb-utóbb anyagi csődöt okoz. Na az lenne az igazi diéta!
Ma amúgy Norbi kakaós kalács kóstoltam meg reggelire dzsemmel. Ittam hozzá egy pohár tejben feloldott 3 in 1-ben kávét.
Napközben igyekeztem meginni egy liter teát, de mivel a fogam helyén lévő géznek az íze még mindig megvan, így elég érdekes volt az ízhatás.
Ebédre a fenti máj maradéka, és némi (szintén maradék) tészta volt csirkepörkölttel. A sok fűszeres étel után persze kívántam ám az édeset, így megittam egy Activia müzlis joghurtot. Most ittam ilyet először, de finom volt.
Délután még egy gépi forró csokit is megittam, hogy elvegyem a géz ízét.
Este a vacsorám, bár későre esett (hiába így érek haza) 2 szelet Norbi kenyér volt párizsival, és egy paradicsomot is megettem mellé. Persze az édesség megint hiányzott, így készítettem egy forró csokit. Érdekes: el is vette a édesség utáni további vágyamat.
Amúgy jól bírtam a mai napot is. Ha így haladunk tovább, a végén még tarthatónak ítélem a diétát. Remélem nem kiabáltam el. Csütörtökön lesz egy hete még csak, hogy elkezdtem, de azért gondolatban már többnek tűnik.
Hajrá Én!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése