2010. február 1., hétfő

12. nap

Csak úgy repülnek a napok, igaz? Ma kifejezetten jól éreztem magam reggel. Valahogy mintha jobban állt volna a farmerem. Csinosabbnak éreztem magam. Mit tesz két kiló, mi?

Reggel Norbi-pékségben kezdtem. Vettem egy kalácsot, és két kókuszos csigát (ez a kedvencem). Fizettem 1037,- Ft-ot. Bejöttem a munkahelyemre és én bizony utána számoltam, hogy jogos volt-e, mert piszok soknak véltem. 690,- Ft volt a kalács, és 145 g a csiga... jogos volt. Hihetetlen. Extra rostok vagy sem, tiszta gáz. Nem baj, most muszály letornáznom a súlyom, és majd utána jöhetnek a Norbitlan, ámde teljes kiörlésű sütik, amiket majd igyekszem magam megcsinálni.

Ma voltam utoljára a fogdokinál. Mármint a fogam helyével. Mármint remélem. Azt modták, ha tisztogatom itthon, nem lesz gond. Megpróbáljuk. Igaz, majdnem minden este hasogat az összes csontom azon az oldalon, de gondolom helyezkednek a fogaim.

Ebédre a palóc levesből ettem egy jó nagy adagot, majd egy banánt ettem deszertnek.

Uzsira egy joghurt jött, majd vacsira melegszenyát csináltam. Vékonyan megkentem margarinnal, majd vékony szelet sonka jött, és főtt tojással zártam. Egy kis light majonnézt ettem hozzá. Nagyon finom volt. Forró kakaót kortyolgattam mellé.

Folyadékkal ma megint nem dicsekszem, de talán a másfél liter megvolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése