2010. február 3., szerda

14. nap

Tegnap mekérdezték, hogy így a második hétre való tekintettel fogytam-e megint? Ma reggel kísértést éreztem, hogy mérlegre álljak. Hát jelentem alásan: nem. De feljebb sem ment, és ez jó. Amúgy sem lenne egészséges a heti 2 kg fogyás, nameg a szervezetnek is át kéne állnia. Hogy van-e összefüggés, nem tudom: de az utóbbi egy hétben jobban alszom, mint az elmúlt egy évben bármikor. Alig-alig ébredek meg éjjel, és bár reggel nehezen megy a felkelés, de egész pihentető éjszakákat tudok magam mögött. Ez nekem, rosszalvónak mindenképpen nagy szó.

Azért persze elméláztam azon, hogy mit is tegyek, hogy a fogyásom szépen menjen tovább. De azt mondhatnám, hogy elégedett vagyok az evési szokásaimmal - az elmúlt két hétben. Így egyelőre igyekszem így tovább haladni.


Reggelire két szelet Norbi kalácsot ettem dzsemmel, és a tejeskávémmal.


Egész délelőtt a Norbi oldalát böngésztem, és így sikerült 1 l teát elkortyolgatnom közben. Találtam egy nagyon mókás heti étrendet, tuti a fogyás:


HÉTFŐ:
Reggeli: Alma.
Ebéd: Tejfölös paprikáscsirke illatának mély beszippantása, az asztalon hagyott morzsák, savanyúsággal.
Vacsora: 2 dl aludttej savója, néhány update cukrászsütemény receptjének lemásolása.


KEDD:
Reggeli: Sárgarépa saját zsírjában, rágógumi.
Ebéd: Hatalmas tál töltöttkáposzta és a hozzávaló frissupdate kenyér megtekintése, az edények elmosogatása.
Vacsora: A szabad szemmel is jól látható darabka sovány sajt reszelt káposztatorzsával megszórva.


SZERDA:
Reggeli: 5-6 teljes jógalégzés, félbevágott főtt tojás sárgájának a fele, de abból amennyi belefér!Ebéd: Bécsi szelet és update sült krumpli készítésekor lejátszódó fizikai és kémiai folyamatok elemzése céklával. Nagy tál update túróslepény lefényképezése.
Vacsora: A képek előhívása, savanyú uborka, hashajtó. (savanyú ábrázattal)


CSÜTÖRTÖK:
Reggeli: 1 db fürjtojásból készült rántotta, utána update kifli, gyulai kolbász és vaj segítségével tízórai készítése a gyerekeknek.
Ebéd: Húsleves és update rakottkrumpli alkatrészeinek beszerzése a közeli ABC-ből. Madártej elhelyezése a hűtőszekrényben. Vágott vegyes savanyúság.
Vacsora: Ecetes hagyma citrommal. (Jól összehúzza a szánkat...)


PÉNTEK:
Reggeli: Főtt kolbász, mustár, tea, citrom, update zsemle izléses, már-már esztétikai élményt nyújtó elhelyezése az asztalon, mire a többiek felébrednek, frissen mosott káposztalével, kekszreszelék.
Ebéd: Gőzölgő bableves, csülökpörkölt, uborkasaláta lerajzolása, kiszínezése. 1 szelet update kétszersült harmadszor is átsütve, nagy pohár víz - de lassan!
Vacsora: Hasított karalábé, dúsan díszített sárgarépaszeletekkel. Lefekvés előtt füldugó a korgó gyomor neszeiben kiküszöbölése.


SZOMBAT:
Reggeli: Joghurtba mártott almaszeletek, limonádé szaharinnal, nyomelemekkel ízesítve.
Ebéd: "Halászlé,update túróscsusza, update sütemény" címmel frappáns epigramma megalkotása, egy teljes kocka sajt parádi vízzel.
Vacsora: Paradicsom-belsőség, kamillatea, egy teljes rúd ropi.


VASÁRNAP:
Reggeli: Fagylalttölcsér, nagy adag friss levegő, sűrű szitán áttört kefír.
Ebéd: Ricinusleves, csontlében abált torma citromhéjszeletekkel, update sütemény-aradványok levakarása a tepsiről.
Vacsora: Amit a kanári meghagyott..A következő hétre - a helyi orvosi rendelő meglátogatása vírusos hasmenés járvány idején...:))


Mivel a reggeli teám hamar elfogyott, így még egy litert sikerült munkadiőben elfogyasztanom. Ebédre óvári szeletet ettem csalamádéval.
Vacsorára tejet ittam egy kis Norbi csokis kekszel. Nagyon fini volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése