2010. február 6., szombat

17. nap, mérlegelés

Hát újra eltelt egy hét, újra mérlegre ugrottam. Az eredmény alább látható. Remélem egy hét múlva már 6-ossal fog kezdődni a számsor.





Ez a reggelim. Nem túl light, de finom volt. Hulala tejszínből készített csokifagyit turmixoltam össze tejjel és banánnal. Sajnos a tejszín cukrozott volt, és még került a fagyiba cukor, de legalább finom volt.



Ebédre húslevest ettem sok répával, és még több karfiollal. Utána update2-es brownie-t ettem. Olyan tömény volt, hogy alig bírtam belőle enni. Ami persze nem gáz.



És bár egész nap a konyhában forgolódtam a következő étkezés a vacsi lett. Natúr csirkemell lesütve, és mellé paradicsomos, fokhagymás, karfiolos szósz. Csaba rizst is kapott, nekem így volt kerek a világ. Desszertnek egy almát ettem.
Sajnos a hétvégi folyadékbevitelem nem túl gazdag, de itthon sosem megy; még annyira sem, mint bent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése