2010. február 7., vasárnap

18. nap

Repülnek a napok. Ez már a 18. nap. Ma azért belegondoltam, hogy milyen nehéz is egy életmódváltás. Hát még egy diéta. Na meg az, hogy legalább 5x kéne enni egy nap, és legyen benne többször is zöldség, gyümölcs, meg tejtermék.... Ma kifejezett kínlódásban voltam, hogy mit és mikor, és legyen változatos is... Na meg ugye az a vád is ért, hogy több húst eszem a kelleténél. Valóban húsevő vagyok, és hiszek abban, hogy ezért vannak erre a megfelelő fogaim is. Szóval a szendvics úgy szendvics, ha van benne felvágott, a főétel meg, ha van hozzá hús, 1:1 arányban. Jó, néha elmaradhat, de ez elenyésző.


Na de a napi menü:

Reggeli: a maradék U2-es brownie tejjel.
Aztán ebédre jött egy tányér húsleves.
Aztán sütöttem egy adag U1-es sütit, a receptjét majd leírom egy másik alkalommal, most nincs hozzá kedvem. Más iszik, ha maga alatt van, én eszem. Nem olyan nagyon nehéz megállni - ez szokatlan -, de megfordult a fejemben, hogy mi lenne, ha bánatomban jól bezabálnék. Asszem odalenne az elmúlt 18 nap eredménye...
Vacsira ettem egy melegszendvicset Óvári sajttal, és párolt gombával töltve, és ittam hozzá tejet. Finom volt, lehet, hogy holanp is ez lesz a menü vacsira?


A folyadék ma megint nem ment, csak az étkezésekhez ivott tej, meg a húsleves amit ma legyűrtem. A kakaótól igyekszem tartózkodni, hogy az emésztésem ne boruljon fel teljesen. Rost ide vagy oda, ha nem iszom, akkor fene ette az egészet.

2 megjegyzés:

  1. Én is ilyen vagyok: ha bajom van, eszek. 100% szénhidrátot, amely vagy csoki vagy süti formájában ölt testet :-(

    Folyadék: finom téli teák? Narancsos-almás-fahéjasat vettem, és ízesítés nélkül olyan íze-illata volt, mint a forralt bornak :-DD Ittam, mint a teve :-))

    VálaszTörlés
  2. Munkahelyen nincs gond az ivással, mert reggel magam mellé teszem, azt iszom. De csak mert muszály. Otthon viszont semmi hangulatom inni, és nem is tudom mellém rakni, mert keringek mint a bolygó hollandi.

    VálaszTörlés