2010. február 20., szombat

31. nap Mérlegelés

Bár egy kicsit rossz a fotó, de 70,7 kg. Nekem kicsit kínkeservesnek hat. Volt már korábbi fogyókúránál is, hogy heti fél kilójával ment le, de meglephetne a testem most egy kicsit többel is. Biztosan a kései vacsorák teszik, mert ha azt nézem, hogy mit is eszem, nem látom indokoltnak, hogy ilyen lassan apadjanak a kilók.



Ma reggelire két banánból készült turmixot ittam, és egy tegnapról maradt Norbi sütit ettem mellé.

Ebédre teljes kiörlésű tönköly tészta volt csirkepörkölttel, nagyon finom volt, majd háromnegyed pohár U2-es gyümölcsrizst ettem desszertnek. Pár órával később megettem a rizs maradékát.

Vacsorára ettem 4 tojásból rántottát, és egy almát. Mondanom sem kell, hogy folyadékot nem ittam sokat, valahogy a hétvégék nem erről szólnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése