2010. február 2., kedd

13. nap

Na kérem! Azt az ukászt kaptuk, hogy minden nap együnk délelőtt gyümölcsöt. Így ma egy almával kezdtem a napot, majd egy szelet dzsemmes kenyér jött Norbi kaláccsal. Na meg persze a szokásos tejeskávém.

Ebédre megettem a maradék palóc levesemet, és 6 db rántott halrudacskát csalamádéval. Utána hiányzott a desszert, így egy csokis müzliszelet felével csillapítottam vágyamat.


4 óra körül ettem egy narancsot és egy almát, hogy mire este 8-ra hazaérek éhen ne pusztuljak. Nem is volt semmi bajom estig. Hazafele megálmodtam, hogy Óvári szeletet fogok este sütni, így beugrottam a közértbe és vettem egy darabot. Majd seggre ültem, hogy közel 3000 forint kilója a sajtnak.

Este a csirkemell szeleteket sóztam, borsoztam, átsütöttem gyorsan forró olajon, tettem mindegyikre (konzerv) gomát, sonka helyett egy-egy szelet tarját (ez volt otthon), óvári sajtot, és irány a sütő. Csaba rizst evett mellé, én meg majd holnap csalamádéval eszem meg ebédre.

Igazi vacsim nem volt, de miközben készítettem a vacsit egy falat mindenből lecsúszott. Ez talán a legkevésbé jó konstrukció, jobb lett volna, ha inkább leülök vacsizni, de néha ez is kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése