2010. február 17., szerda

Kimaradt napok

Atyavilág! Szerda van. Azt hittem, hogy csak egy nappal vagyok elmaradásban, holott már kettővel, sőt majdnem hárommal. Hihetetlen mennyiségű munkám van, így sokáig dolgozom, s mikor hazaérek, örülök, hogy nem kell számítógépet látnom. Pont a hihetetlen munka mennyiség miatt az elmúlt napokban a Norbi pékséget gazdagítottam serényen. Hétfőn este például a West Endben az U1 pékségben vettem vacsorára sütit, aztán másnap ebédre csirke wrap salit, és egy nagy ibrik gríz pudingot.
Amúgy asszem sikerült betartanom a diéta alapelveit. Hétfőn reggelire és tízóraira is mákos muffint ettem. Ebédre Norbi salátát és Norbi pudingot. Vacsorára biztos hogy bekaptam két szelet tarját, de ellenállhatatlanul nézett ki, és ettem 2 Norbi sütit.
Kedden reggel almát ettem, majd ebédre a fent említett Wrap sali jött, melynek a háromnegyede fogyott el, megint Norbi puding. Aztán mielőtt eljöttem bentről, megettem a maradék három mákos muffint, és végül vacsira kolbászt harapdáltam uborkával.
Na! Ma már cifrább napom volt. Reggel a pékségben vette két csokis croissantot ettem meg, aztán ebédre megjelentek egy nagy tál pogácsával, aminek nem tudtam ellenállni, így ma azzal bűnöztem folyamat. Vacsorára ettem a gríz pudingot, bár itt egy kicsit megzavarodtam, mert a puding U1-es jelölésű, de a 2005-ös kódkönyv szerint a gríz 2-es kategória. Na most akkor mi van? Tudom, hogy sok minden változott azóta, de ez is? Ezek szerint főzhetnék magamnak tejbegrízt? Mondjuk tönköly darából? Mindegy, hittem a leírásnak, és U1-ként élveztem a pudingot. A folyadék fogyasztásom változó volt, mert volt, hogy két és fél litert is megittam, és ma például, jó ha egyet.
Viszont vettem a patikában szilvalét, és reggel pár korttyal kezdem a napot tegnap óta, asszem ez az emésztésemen már meg is látszott.
Azért a mai pogácsáért bűntudatom van, hogy képtelen voltam ellenállni, pedig a salátám maradékát akartam enni, és finom csirkeszárnyakat is sütöttem le. Nem baj, holnap sok gyümivel vezekelek majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése