2010. február 10., szerda

21. nap

Bevallom, nem mindig este írom le, hogy mit is ettem, másnap meg olyan nehéz már visszaemlékezni rá. Komoly erőfeszítést igényel a dolog. Azért igyekszem összeszedni magam.

Reggelire zabkekszet ettem ismét. Megkóstolta a kolléganőm, és neki is nagyon ízlett, így a receptet is elkérte.

Ebédre párolt zöldséget faltam két csípős csirkeszárnnyal.

Egész délután gyötört a rágcsálhatnék, de erősebb volt a lustaság, és így nem mentem ki a pékhez bármit is venni. Ámde hazafelé! Vettem két kókuszos csigát, és két csokis croissantot, és hazafelé egyet-egyet meg is ettem belőle.

A maradékot pedig este vacsinak. Biztosan nem lenne rossz, ha nem későn ennék, de sehogy máshogy nem tudom beiktatni a 4-5-szöri étkezést. Ez van.

Napi folyadék kb. 2 liter volt! Ez asszem az átlagmennyiségem lesz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése