2010. február 12., péntek

22-23. nap

Hát igen. Kezdem magam is unalmasnak találni, hogy folyton az étkezési szokásaimról írok, pedig pont ez lenne a cél.
Amúgy az elmúlt két napban folyamat evés volt rajtam. Azért ügyeltem, hogy ha már eszem, legalább ne U3-as legyen. Gyümölcsöt és mérhetetlen mennyiségű U1 sütit ettem. A Csütörtöki napon U1 süti volt a reggelim. Aztán U1 Jércesali egy U1 kiflivel. Finom volt. Aztán uzsira és vacsira is U1 péksüti. Aztán becsúszott 2-3 szelet párizsi még este, és végül (a fene vigye) egy kis adag natúr tészta. Csaba ugyanis bolognait csinált magának, és a kifőtt tésztának nem tudtam ellenállni.
Ma reggel megint U1 süti, aztán ebédre pácolt-sült tarja és csalamádé volt a menü. Aztán megint U1 süti uzsira, és végül 2 alma vacsira és tej-tej-tej. ÚÚÚÚÚÚÚÚgy ennék. Nem vagyok éhes, csak had egyek!!!!
Csütörtökön elkezdtem szedni fokhagyma kapszulát, meg valami omega3-as bogyót. Lehet, hogy attól ez az ehetnék? Hétvégén kiderül, ugyanis bent vannak a munkahelyen, és így nem szedem. Ha valóban attól, akkor leállok vele. Ez tök gáz. Rajtam gazdagszik meg a pékség. Brühü!
Holnapra bablevest akarok főzni, és Norbi piskótának ugrok neki. Van itthon egy kis túró, lehet, hogy azzal bolondítom meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése