2010. február 24., szerda

35. nap

Szerda...hmm... Annyira rohan minden nap, hogy nehéz visszaemlékezni arra is, hogy öt perce mit ettem, nehogy egy-két-három napja.
Gyümölccsel kezdtem a napot! Egy nagy fürt szőlővel. Hát, nem mondom, hogy őszi szőlő íze volt, de legalább nem ezek a savanyú citrusok. Ebédre paradicsomot ettem grillezett csirkemellel. Aztán rohanvást a Ramada Resortba vettem az irányt, mert barátnőmék meghívtak egy wellness délutánra. Szaunáztunk, lazítottunk, és este... vacsorakor.... na jól bezabáltunk. Vadragu levest ettem 2x is, aztán salátát kapros joghurtöntettel, és persze a sütiket is kipróbáltam. Ittunk mellé bort. Fenséges volt. Hazafelé 15 perc intenzív séta volt a levezetés, de kellett is egy ilyen vacsi után, főleg úgy, hogy a bor is a fejembe szállt.

2 megjegyzés:

  1. Fúúúúúúúú, egészségedre!!! A wellnesst is, a vacsit is! Ami kell, az kell - most erre volt szüksége a szervezetednek oszt cső :-) Majd kompenzálod!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó volt, és bár későn ettem, nameg egy kis sütit, de amúgy több káros nem volt benne.

    VálaszTörlés