2010. február 25., csütörtök

36. nap

Reggel mandarint ettem tejeskávéval. Sokkszerűen ért, hogy a kolléganőm szabira ment, így idegileg megvolt a kalóriám. Ebédre a maradék egy szelet csirkemellet paradicsommal ettem, és után 2 kocka milka csoki jött. Muszáj volt egy ilyen őrült délelőtt után. Azt sem tudtam hol áll a fejem, kb. 2 órára ki is hajtottam magamat.
4 óra körül Norbi sütiket ettem. 2 kakaós tekercset, egy kókuszos csigát és egy túrós-barackos papucsot. 5-kor angolosan leléptünk bentről, remélem senki nem hiányolt. A sok sütitől nagyon tele voltam, de azért abban nem gátolt meg, hogy egy kisebb adag frissen főtt spagetti tésztát meg ne egyek. Imádom a tésztát csak úgy magában. Na meg vettünk kolbászt, jó csípőset, és abból 2 harapásnyit faltam, és egy pohár tejjel öblítettem le. Még most is tele vagyok, totál gázzzz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése