2010. február 20., szombat

30.nap

Ismét egy rohanós péntek, de legalább hétvége.

Reggelire vittem magammal egy párizsis szendvicset trappista sajttal, de csak a háromnegyedét ettem meg. Viszont ittam hozzá vagy fél liter tejetaz tuti.
Ebédre valahogy nem voltam éhes (gondolom a tej miatt), így a maradék negyed szendvics és egy alma lett a főfogás. Aztán mivel hazafelé csak 5-kor vettem az irányt, hát bizony kopogott a szemem az éhségtől, így a Norbi pékségben három péksütit vettem, és hazafelé megettem.

Este a Torkos csütörtök meghosszabításánának eredményeként a Megyeri Csárdába mentünk vacsizni. Alig volt valami az étlapon, így a legdiétásabbat választottam: bazsalikommal grillezett csirkemellet rösztlikrumplival. Kérdeztem, hogy lehetn-e salátára váltani, de azt mondták, hogy semmilyen zöldséggel nem rendelkeznek a savanyún kívül, és a forgalomra való tekintettel nem nagyon tudnak a köreten varriálni. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése