2010. február 5., péntek

16. nap

Először is jöjjön ízelítőül pár kép. Íme az a bizonyos reggeli 3 in 1, ami a főbb bűnök közé sorolandó. Vettem már light capuccinot, de az 10 darab 650 Ft-ba került, majd a szivem szakadt meg. Talán a nescafera át fogok térni édesítővel jövő héttől. Igen, ez nem is rossz ötlet.





Ez már az a bizonyos melegszendvicses vacsik egyike forró csokival. Egyik kedvencem lesz ez a menü. Egyszerű, és varriálható a szendvics tartalma.






A palóc leves, amiről először azt hittem, hogy nem is Update 1 a benne lévő sertés hús miatt, de jobban utánaolvastam, és mégiscsak az, így itt a helye.




És végül a rakott virsli 4 adag. Ugye, nem is olyan nagy egy adag? Amúgy nagyon finom, és bár nem sóztam semmit meg, nem is kellett rá, nagyon kellemes ízhatást értem el.



Ma a kalácsom maradéka volt a reggelim dzsemmel, na meg a capuccinommal. Ebédre ettem egy hatalmas sörretket, és egy fél adagot a fenti rakott virsliből. Azért lett fél adagocska, mert melegíté közben a fele mikro falára kenődött. Ez aztán az igazi diéta. :) Desszertnek egy Norbi somlói volt. Nem mondom, ehető volt, de nagyon krémes.


Kb. 5 óra körül jött el a következő étkezésem, ami 2 szelet Norbi kenyérből, és tonhalas szendvicskrémből és Óvári sajtból, nameg némi zöldségből állt. Naná, hogy tele volt cukorral, de
elég nehéz kitalálni, hogy mit is egyen az ember, főleg úgy, hogy a húst is mellőzzük időnként.
Este még megettem a maradék fél zacsi kölest. Megnéztem 70g volt. Asszem az lesz a legjobb, hogy nem veszek több rágcsát, és akkor nem kell szenvedve visszafognom magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése