2010. február 28., vasárnap

39. nap

Néha nem csodálom, hogy mikor az anyuka megkérdezi csemetéjét, hogy mi volt enni az oviban, nem tud válaszolni. Mindig másnap írom az előző napi menümet, de néha komoly erőfeszítésembe kerül, hogy kigondoljam, hogy mit is ettem. Remélem más is van így ezzel, és nem agyból fogytam az elmúlt napokban. Amúgy gondolkoztam, hogy hogy is lehetne fokozni ezt a fogyást, és csak a sport és az esti étkezés kihagyása volt az ötlet. Amúgy hétvégén lett volna időm mozogni, de lusta voltam. Szinte egész nap feküdtem az ágyban vasárnap, néha felkeltem mondjuk elmosogatni, aztán vissza, aztán kiporszívózni a pókokat a sarokból, megint vissza, hímeztem, TV-t néztem. Tudom, ilyen is kell, de azért fél óra torna belefért volna. Amúgy azt írják az Ikrek jegyű emberekről, hogy mozgékonyak, és pörgősek. Persze, van egy ilyen énem is, de a lustábbik sűrűbben jön elő. Szeretem, ha kézen ragadnak, és "kényszerítenek", hogy mozogjak. De a másik énem ritkán hajlandó erre... :)

Szóval reggelire megettem a kakaós lepénykém maradványának egy részét tejjel. Ebédre anyu bablevesét ettem sok hagymával, hogy kompenzáljam a reggeli tüsszögésem. Desszertnek pedig egy Norbi rudi jött. Aztán uzsira ettem a lepény maradékát, és végül vacsira kolbászos kenyeret. Sok kolbásszal, hogy ne kelljen elpazarolnom a kenyér héjját, de elvegye valami az ízét. Bevált. Próbáltam erőt venni, hogy süssek valami updateosat, de nem volt hozzá lélekjelenlétem. Körbenéztem a rendezett konyhában, és nem volt kedvem kupit csinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése