2010. március 1., hétfő

40. nap

Bárcsak a kilók amik lementek is 4-essel kezdődnénke. 4,5 például. Nem baj: NEM ADOM FEL!


Reggelire gondoltam veszek a pékségben kalácsot, és az kitart majd egész héten reggeli gyanánt, de még nem volt, így három croissantot vettem. Abból kettőt ettem a kávémhoz. Ebédre anyu fél csirkecombja és krumplipüre volt savanyúval, majd a maradék croissantom desszertként.

Uzsira ettem egy Norbi pogácsát.

Fél 6-kor menten el a munkahelyemről. Elmentem metróval a végállomásig, majd úgy döntöttem, hogy lesétálok pár megállót, ha elfáradok majd felszállok valami buszra. Végül annyira jól esett, hogy hazáig gyalogoltam. Nem sétáltam, nem rohantam, olyan középtempóban mentem hazáig. Egy órás út volt. Ez azért is volt jó, mert bármennyire győzködöm magam, hogy mozogjak otthon, úgyis lusta disznó vagyok. Így viszont legalább egy órás mozgásom volt. Lehet, hogy lesz még folytatása a dolognak.

A mozgás örömére vacsi gyanánt csak egy almát ettem. Később kicsit éhes voltam, de lévén fél 10 volt, így erőt vettem magamon, hogy már ne egyek semmit.

2 megjegyzés:

  1. Hajrá, csak így tovább!!!
    Nem vagy te olyan lusta disznó, és akaratod is van, látod!
    Szorítok neked!
    Enikő

    VálaszTörlés