2010. március 25., csütörtök

A mai reggelim két szelet kenyér között májkrém és csípős kolbász volt. Aztán a délelőtt folyamán egy sor Milka csokit ettem meg.

Ebédre kimentünk a West Endbe, és igyekeztem találni valami zöldséges köretű kaját. Sajtszószos csirkemellett kértem sok zöldséggel, kevés sült krumplival. Erre zöldség éppen csak mutatóban volt mellette. :( Ezek után úgy döntöttem, hogy ha már lúd, legyen kövér, és a Burgerben ettem egy BKOOL-t.

Az ebédemmel igencsak elteltem, így vacsorára már csak egy banánt kívántam meg.

Amúgy ma végre megint sétáltam hazafelé. Most egy kicsit más útvonalat választottam, csendesebb volt, és kertvárosibb, de a lomtalanítás kissé beárnyékolta. Na nem is a lomok, hanem az azokat körülvevő népek voltak riasztóak. De sebaj, felhívtam az egyik barátnőmet, és egész úton vele dumálgattam hazafelé (lesz is majd telefonszámlám...), így kellemes, hasznos, és biztonságos utam volt hazafelé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése