2010. március 12., péntek

1. nap

Úgy döntöttem, hogy 50 naponként elölről kezdem a számlálást, így talán könnyebb lesz. Talán.


Reggel a fájós derekamra való tekintettel nekiindultam a reuma osztálynak. Nagy meglepetésemre a 4. voltam. Többen is csodálkoztak, hogy milyen kevesen vagyunk, de én ennek csak örültem. Így aztán fél 10-re még dolgozni is beértem.

Amúgy a dokinéni nagyon aranyos volt, ágynyugalomra intett, ki is írt volna a melóból, de mondtam, hogy teljesítménybérezésben vagyok, úgyhogy annak nem örülnék. Így kaptam egy injekciót a derekamba, majd felírt 5+1 féle gyógyszert, hogy azzal enyhítsem a fájdalmakat. A +1 valami lórugás, azt csak végső esetben kell szedni, kábító hatású, így azt ki sem váltottam. Szerdán kell visszamennem. Azt is mondta, hogy gyógytornázzak, de beutalót nem tud adni, mert fél éves előjegyzés van. Vegyek DVD-t, és (idézem): nem kell sokáig csinálnia, csak élete végéig. :)


Ma, hogy nem hoztam ebédet lementem a menzára, és franciasalátát ettem rántott hallal. Nagyon finom volt. Ebéd után ettem egy gumó raffaellot.

Miután hazaértem lefeküdtem aludni, és jó 2 órát aludtam. Kiütöttek a gyógyszerek. Vacsorára ettem egy nagy adag túrós tésztát. Aztán ismét gyógyszerek és ismét alvás következett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése