2010. március 3., szerda

42. nap

Ma reggel vérvételre kellett mennem, így reggel gondoltam egy nagyot, és mérlegre álltam. 70,5 kg. volt. Huh! Ez aztán a nagy ugrás!!! Huh! Vagy ezt már mondtam? Ezek szerint a mozgás ilyen sokat jelentene? Tényleg? Akkor ezt folytatni kell rendületlenül.

A vérvétel miatt csak fél 10-kor sikerült reggeliznem. Próbáltam a Mammut pékségben ünnepelni reggel, de csak 9-kor nyitott, várni meg nem akartam. Aztán a West Endben akartam egy menüre meghívni magam: két péksüti és kávé! Nem találták a tejet. Végül bejöttem az irodába, és a tegnap vacsimat ismételtem meg.
Ebédre jó későn került sor, natúr tökfőzeléket ettem.

Hazafelé megint gyalogoltam, de kicsit csípős idő volt, azért jól esett. Vacsorára a Don Pepe-től Ceasar salátát rendeltünk, így annak a 2/3-át ettem meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése