2010. március 21., vasárnap

9-10. nap

Reggel bár időben keltünk, nemigen volt kedvem reggelizni. Talán azért is ment el a kedvem az élettől is, mert Csaba az előző este elölhagyott a pulton egy darabka pizzát, és a hangyák úgy ellepték, hogy épp csak a lábuk dobogására nem ébredtünk fel éjjel.
Érdekesség kedvéért mikor felkeltem megmértem magam: 70,9 kg voltam. Miután majd szétvetett az ideg az egésztől 71,2 kg-ot nyomott a mérleg, pedig nem is ettem-ittam semmit. Méghogy az idegtől nem lehet hízni!!!

Szóval nekiálltam hangyát írtani, majd mikor kész voltam, vettem észre, hogy a penész is virágzásnak indult a falon, de azzal a szekrény miatt nem tudtam mit kezdeni. Nekiálltam főzni: bablevest, rizses húst és csirkepaprikást. Így az első étkezésem délben a rizses hús volt. Később megettem a grízpudingot, majd megint később egy kis csirkepaprikást ettem Norbi tésztával. Aztán pudingot és pudingot...


Vasárnap reggel, mivel nem volt otthon felvágott, szintén csirkepaprikást ettem tésztával, és ez volt az ebédem is. Amúgy puding és puding, így a hétvégén 5 doboz puding is elfogyott. Tudom, nem túl változatos, de finom volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése