2010. március 5., péntek

43-44. nap

Csütörtök! Egész napi zabálás. Egyik igen nagy hibám, hogy ha elém ki vannak téve a rágcsák nincs önuralmam, hogy ne egyek fel mindent. Most sem volt máshogy. Konferencián voltunk egész nap, így reggel 9-től este 6-ig csak ettem és ettem. Naná, hogy nem gyümit, hanem péksütit, meg sajtokat, meg megint péksütit... Este mire hazaértem a megvevett mennyiség gondolata is elrémített.

Pénteken már nomális napom volt. Reggelire két N. sütit ettem, aztán 11-kor ebéd jércemell sali, utána N. süti. Hazaérve (most nem gyalog a hidegre való tekintettel) lefeküdtem aludni, nagyon jó volt. Kb. 4-kor ettem két szelet kenyeret kolbásszal. Vacsorára pedig egy N. puding. Féltem, hogy a csütörtöki dőzsi után nem fogok tudni visszarázódni, de úgy tűnik simán ment.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése