2010. március 9., kedd

47-48. nap Nőnap

Reggelire egy jókora szelet füstölt sajttal megrakott szendvicset ettem. Isteni finom füstölt sajtot sikerült vennünk, hmmm. Aztán megkezdődött a nőnapi mizéria. A kollégámtól kaptam egy doboz Raffaellot. Egyet ettem én, egyet adtam neki (ha elfogy, legalább nem én hízok). Aztán a következő körben két darab Ferrerot kaptam. Ezt is elfeleztem a kollégámmal. Ugye milyen önzetlen vagyok??? :)
A csúcspont ebédkor jött el, mert az egyik üzleti partner hozott egy raklak tortát szintén Nőnapra. Naná, hogy ettem belőle. Pár órával később azért az ebédem is megettem egy szelet hús zöldségekkel, és sajttal beborítva volt az ebédem.
Délután elmentem a Conrad nevű kereskedésbe, és beruháztam egy lépésszámlálóba. 3990,-Ft volt, elég kis primitív darab, de rádió is tartozik hozzá. Mondanom sem kell, hogy a rádió az nem működött rajta. Hazaérve az uramtól egy doboz koktélparadicsomot kaptam. Imádom. A paradicsomot és az uramat is. Füstölt sajt kockákkal spékelve ettem meg.

Kedden reggel vérvételre mentem. Visszafelé a West Endben megint megkíséreltem egy Norbi reggeli menüt venni, de most éppen elfogyott a tej. Szerintem direkt csinálják. Amint megtudják, hogy van kedvezményes kártyám rögtön jön valami kifogás, hogy miért nem tudnak éppen adni. Így a tegnapi szendvicsem fele és a tejeskávém volt a reggelim. Desszertnek egy szem Raffaello nekem, és egy a kollégámnak. :) Ebédre nem bírtam megállni és megint egy szelet tortát ettem. Maradt hétfőről. :(
Délután visszavittem a Conradhoz a lépésszámlálót, és beruháztam egy másikra. Ezen nincs rádió, de mivel a telefonomon van, így nem nagyon érdekel. Ez is primitív darab ám. Az előző legalább kikapcsolt 4 másodperc nyugalom után, és mozgásra indult be újra. Ez még erre sem képes, pedig drágább volt. Nem tudom, hogy mire jó, hogy ha kell, ha nem működik. Na mindegy. Meglátjuk, hogy meddig bírja. Viszont van rajta pulzusszámláló. Ez jópofa dolog. Persze mostanában hideg van, és nemigen tudok sétálni, mert nincs kedvem a betonhoz fagyni. De remélem jön a tavasz lassan.
Este Norbi kalácsot és dzsemmet ettem. A dzsemm nem volt diétás, de ez van. Aztán egy halom füstölt sajtot falatoztam el. Bűvöltem a szőnyeget, hogy hátha odavonz magához egy tornára, de 80% lustaság, és 20 % derékfájás meggyőzött arról, hogy nem ma van a napja a dolognak. :(

2 megjegyzés:

  1. Ááááááááááá, lépésszámlálóm nekem is van!!! Icipici, zoknira vagy nadrág szárára csíptethető! Számolja a lépést, talán átváltja km-re és kalóriát is számol! Egyszer egy egri kirándulásra vettem fel, és röhögve húzgáltuk fel-le a nadrágszáramat, hol tartunk már :-DD

    Ma tuti kiakadt volna, annyit mentem.

    Raffaello, Ferrero, hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, de szeretem!!!

    VálaszTörlés
  2. Nagy erőfeszítésembe került, hogy együltő helyemben meg ne egyem az egész dobozt. :(

    VálaszTörlés