2010. március 24., szerda

13. nap

Reggel bementem a pékségbe, és nagy örömömre találtam előző napi sütést féláron. Megörültem, mert kb. ez az az árkategória, ami még elfogadhatóan megfizethető. Mostanában amúgy is rámegyek a leértékelt árukra a péknél, mert így legalább megkóstolok olyat is, amit egyébként drágállok. No mindegy is, vettem 4 db sütit, és meglehetősen sokat számolt a leány. Rá is kérdeztem, hát kiderült, hogy eredeti áron számolta. Feltételezném én mindenkiről a jót, de a mérlegük is eleve olyan, hogy valamiért nem jelzi ki, hogy mennyit és mennyiért vettél csak az őfeléjük eső oldalon. Amúgy a csajszi kb. egy hónapja dolgozik itt. Az előző lánnyal nem volt semmi gondom, de ez a mostani valahol mindig át akar vágni. Ha megígérik, hogy telefonálnak nem hívnak, szóval még megbízhatatlanok is.

Ebédre egy sajtos-tejfölös lángost ettem. Nagggyon jó volt.

Este ettem egy szelet kenyeret kolbásszal, és egy pudingot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése