2010. március 10., szerda

49. nap

A mai reggelim egy banán volt, egy N. pudinggal a tejeskávémmal, nameg a mai napi boldogsághormonommal: egy golyó raffaello.
Ebédre borsófőzeléket ettem 2 kis fasírttal. Bevallom nekem a főzelék liszttel habarva főzelék, így édesítővel csináltam, hogy legyen benne valami light is. Kedd este Csaba meg is evett két púpozott tányérral.
Ebéd után ismét egy N. puding jött.

Vacsorámat egy kedves barátnőmnél fogyasztottam. Görög salit csinált és pirítóst ettünk hozzá. Isteni volt, hatalmas adagot bevágtam belőle.

Sajnos napok óta iszonytatóan fáj a derekam, így a napi edzésprogramok elmaradtak. Tegnap is két cataflammal indultam neki az estének, aztán barátnémtól még bezsebeltem egy Flactor italport. Szörnyű volt az íze, de a kétféle gyógyszer megtette a hatását, egész jól mozogtam.

Este hazaérve még Csabával beszélgettünk éjfélig. A derekamnak a vízszintes állapot nagyon jó volt, Istenien aludtam volna, de ha -szerintem a gyógyszerektől- nem fájt volna olyan szinten a gyomorszájam, hogy csak görnyedezve bírtam meglenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése