2010. március 2., kedd

41. nap Aztaaa!!

Ne is kérdezzétek! Agyból fogytam. Fogalmam sincs mit ettem reggelire. Biztos nagy élményt nyújthatott. :)
Az viszont fix, hogy ebédre anyu csirkecombját ettem meg a maradék pürével, utána pedig!!! Ó ez az megvan a reggeli! Grízpuding majdnem egy dobozzal. A maradékát ettem ebéd után desszertnek. :)
Ma megint gyalogoltam hazáig! :))) Közben Ági barátnőmmel beszélgettem, így még kellemesebben telt az idő. Megnéztem a neten: 4,6 km a táv. Tök jó! Megint büszke vagyok magamra.
Mikor hazaértem két szelet kenyeret ettem tonhalkrémmel és házi kolbásszal. Majd egy pudingot utána.
Ma nem kellett bogarakat írtanom a konyhámból - fene a jó ízlésüket, hogy pont hozzám költöznek be -, így a gyomrom egész jó volt. Persze egy-két kósza prókátort találtam, de azokat könnyen kivégeztem. Én már csak ilyen brutál vagyok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése