2010. február 26., péntek

37. nap

Ma egy kicsit nyugisabb nap volt. Reggelire a tegnapról maradt egy darab csokis crossantot ettem tejjel. Aztán tíz óra magasságában megettem egy Norbi kenyérből készült kolbászos szendvicset. Rájöttem, hogy ha levágom a kenyér széleit, egészen élvezhető íze lesz a kenyérnek. Különben megmarad a már említett fura íz.

Ebédidőben mandarint rágcsáltam, majd 1 órakkor leléptem bentről, elég volt a munkás hétköznapokból alapon. Hazafelé a Fáy utcánál lévő Mediline-ba benéztem. Ez egy giga kis és nagykereskedés és jó sok egészséges és bio dolgot lehet ott kapni. Sajnos csak kp-val lehet fizetni, így korlátozott lehetőségeim voltak, de most már fizuig úgysem szabad költenem, mert ez így elég gazdaságtalan hónap lesz. Hazaérve ettem két kolbászos szendvicset a fent leírt módon jó sok uborkával, majd pihenésbe kezdtem. 5 körül Csabával elmentünk elintézni egy-két dolgot, hazaérve vacsi gyanánt megettem egy zacsi bio kölesgolyót (enyhén sós csípős paprikás változatban). Na meg harabdáltam a csípős kolbászból amit vettünk. Asszen sosem leszek vega az életben, mert nincs az a zöldség, ami a kolbász ízét visszaadná.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése