2010. február 9., kedd

20. nap

Ígéretemhez híven íme a Norbi U1-es csokis rostkeksze. Ezt már régen is megcsináltam egyszer, és akkor is ízlett. A legjobb, hogy nem kell hozzá liszt, és egyszerű alapanyagokból készül. Ma ez volt a reggelim, de szerintem a hét többi napjára is fog belőle jutni.


Csokis rostkeksz:
Hozzávalók:
7, 5 dkg zabpehely, 7,5 dkg búzakorpa, 0,5 dkg szódabikarbóna, 3 ek natúr kakaópor, 10 dkg vaj, 1 tojás, folyékony édesítő.


A zabpelyhet megpirítjuk, kávédarálón durvára daráljuk. A folyékony hozzávalókat összekeverjük, majd jöhet bele a száraz hozzávaló. Kézzel golyókat formálunk, ellapítjuk egy tepsin. Számítani kell rá, hogy meg fognak nőni. 180 fokon 8 perc alatt kész is.





Most sajnos sikerült eléggé kiszárítanom, mert nem tettem a sütőbe plusszban vizet párolódni, de amúgy nagyon finom.


Ebédre csirkemell volt. Gyorsan átsütöttem, ráhalmoztam hagymát, megszórtam sóval, borssal, rákarikáztam almát, rászórtam mazsolát, és másfél-két deci borral öntöttem fel. Amikor kész volt, egy kevést tejszínt öntöttem rá, megszórtam óvári sajttal, és készre sütöttem. A folyadék teljesen felszívódot/elpárolgott. Köretnek a maradék párolt gombát ettem. És mivel a nagyon kedves barátnőm meglepett egy Danette pudinggal, így azt még megettem ebéd után.


Alig vártam, hogy hazaérjek a melóból, mert valahogy furin éreztem magam. A lépcsőházban friss fasírt illata csapott meg. Komolyan mondom, azon voltam, hogy megkérdezem Judit szomszédot, hogy nem-e ő süti, mert akkor kunyiztam volna belőle. Ekkor jöttem rá, hogy azért voltam furin, mert éhes vagyok. Így uzsira 1,5 párizsis szendvicset ettem Óvári sajttal és retekkel.

Ma is sikerült 2,5 liter folyadékot meginnom!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése